Verbinding met ons

Media

Die Kremlin verbied EU-media

DEEL:

Gepubliseer

on

Russia has banned 81 EU-based media outlets, claiming they “systematically disseminate false information about the progress of a special military operation [Russia’s invasion of Ukraine].”.

Die Russiese ministerie van buitelandse sake het die besluit Dinsdag (25 Junie) aangekondig in reaksie op EU-beperkings wat op Russiese propaganda-afsetpunte geplaas is.

Russia’s online ban extends to national broadcasters and news organisations in Austria, the Czech Republic, Estonia, Greece, Finland, France, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Malta, the Netherlands, Portugal, Spain, and Sweden, but not Germany or Poland.

Also banned by the Kremlin are several of Europe’s most well-known newspapers, including Berlingske in Denmark, France’s Le Monde and Liberation, Germany’s FAZ, Der Spiegel, and Die Zeit, the Irish Times, La Repubblica in Italy, NRC in the Netherlands, and El Pais in Spain.

Vier EU-gefokusde media, Agence Europe, Politico en EUObserver in Brussel en RFE/RL in Praag, is by die verbod ingesluit.

Moskou het nie ander EU-gefokusde media-afsetpunte, soos EU Reporter, Euractiv of Euronews, geïdentifiseer nie.

Die Russiese regering het ook alle pro-Russiese media in Hongarye gespaar, met die uitsondering van een onafhanklike afsetpunt, 444.hu.

The ministry described the action as a “mirrored and proportionate” reaction to EU measures against Russian media.

“If restrictions on Russian media are lifted, the Russian side will also reconsider its decision in relation to the mentioned media operators,” the Russian Embassy stated.

Die EU het Maandag vier Russiese propagandakanale op die swartlys geplaas: Voice of Europe, RIA Novosti, Izvestia en Rossiyskaya Gazeta.

In 'n onlangse ondersoek deur Belgiese, Tsjeggiese en Poolse intelligensie, is die Stem van Europa, gebaseer in Praag, daarvan beskuldig dat hulle MEP's omgekoop het om vir Rusland op te tree. Dit word nog ondersoek.

Voorheen het die EU Russiese stasies Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Russia Today, Tsargrad TV en talle van hul filiale verbied.

Dit het ook meer as 100 Russiese individue op die swartlys geplaas vir die bevordering van propaganda, insluitend RT-hoofredakteur Margarita Simonyan en TV-ankerman Vladimir Soloviev.

According to the Paris-based group Reporters Without Borders (RSF), Russia ranks near the bottom of the world in terms of press freedom (162nd out of 180). RSF’s website is likewise blocked in Russia.

Věra Jourová, EU-waardekommissaris, het op X verklaar dat die Russiese mediaverbod 'n onnodige vergelding is.

“Russia-funded propaganda sources spreading disinformation as part of Russia’s military strategy are not the same as independent media. Democracies understand that,” she remarked.

Deel hierdie artikel:

EU Reporter publiseer artikels uit 'n verskeidenheid van buite bronne wat 'n wye verskeidenheid van standpunte uitdruk. Die standpunte wat in hierdie artikels ingeneem word, is nie noodwendig dié van EU Reporter nie.

Neigings